Mayıs 28, 2014

NYC Union Square 4'lü Far Paleti ve Göz Makyajı


Merhaba :)
New York Color (NYC) markasına ait ilk ürünüm bu 818 nolu 4lü far paletiydi. Ben bu paleti Bunu bu ara yazmak hiç aklımda yoktu ancak dün Instagrama yüklediğim makyaj fotoğrafı tahminimden fazla beğenilince yazayım dedim :)
Palet 4 renk far ve çift taraflı fırçadan oluşuyor. 


Renkleri palete göre ters almış olabilirim :) Farlar gayet pigmentli. En açık rengi bile ilk sürüşte gayet net belli oluyor, kat kat far uygulamak zorunda kalmıyorum. Bazlı ve bazsız kullandım,
ikisinde de aynı performansı gösterdi renk ve kalıcılık olarak. Kalıcılığı da iyiydi soğuk havalarda ama şimdi havalar ısınıyor, terlemeye ve göz kapaklarımız yağlanmaya başlayacak, o zaman durum ne olacak bilemem :)


Here are swatches.! :)
Bunlar bir kat sürülmüş ve bazsız hali. 
İlk renk güzel bi krem, ışıltılı bi far.
İkinci renk altın ışıltılı bi bakır rengi.
Üçüncü renk ışıltılı bi kahverengi.
Son renk ise içinde grilik barındıran, az ışıltılı bi koyu kahve.
Dediğim gibi hepsi günlük kullanılabilecek renkler, ben hepsini de çok beğendim. 


Farda sadece bu paleti kullandığım göz makyajım.
En açık renkle kaş altımı ve göz içimi aydınlattım.
İkinci rengi yani bakırı tüm göz kapağıma uyguladım.
Üçüncü renk olan kahveyi katlanma bölgeme uyguladım ve yuvarlak hareketlerle dagıttım.
son renk olan koyu kahveyi ise göz kapağımın sonuna sürerek derinlik verdim ve son olarak 3. rengi uyguladıgım fırça ile her rengi karıştırdım :)
Eyeliner ve rimelsiz bişeye benzemiyodu tabi :D


Günlük makyajınızda kullanabileceğinizkahve tonlarında, uygun fiyatlı bi palet arıyorsan eğer, 30 aylık ömrü olan bu paleti kesinlikle tavsiye ederim.
NYC markasına Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz :)

Sevgilerimle
<3


11 yorum :

  1. Renkler benimde severek kullandığım tonlar..Alternatif olabilir kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyata bu kalite şaşırttı sahsen beni :) iyi bi seçim olur kesinlikle

      Sil
  2. Makyajın çok güzel olmuş, bu renklerde elimde çok fazla palet var olmasa bir bakardım :)

    YanıtlaSil
  3. bende çok memnunum bu far paletinden günlük makyajımın vazgecilmezi desem yeri hep çantamda bende yazısını yazmalıyım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yaz canım o kadar da memnunsun madem :)
      ben de son günlerde sık sık kullanıyorum bunu:)

      Sil
  4. Çok güzel bir ton...Uygulamada güzel olmuş...Blogumda çekiliş var bekliyorum
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Ben de seviyorum bu markayı şöyle minnak bi paleti var bende de:
    http://moryolculuk.blogspot.com/2014/03/city-color-4lu-far-city-color-eyeshadow.html

    Bu arada bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten de çok güzel bir yazı olmuş . :) Ben de almaya karar verdim . Hatta diğerlerine de bir bakıcam . Fiyatı watsons'da ne kadar acaba ? :**

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link