Mayıs 12, 2014

Astrea'nın Bakım Atlası Cilt Bakım Rutini #15 ( Karma Cilt)

Merhaba :)
Cilt bakım rutini serisine 15. haftasında Astrea'nın Bakım Atlası blogu sahibi sevgili Gözde misafir oldu. Gözde bu blogunda kullandıgı kozmetik ürünlerini yorumluyor, ben severek takip ediyorum :) Siz de bloguna göz atmayı unutmayın.! :)

Merhabalar:)
Gizem'in Saksısı'nda konuk yazar ağırladığı görünce hemen katılmak istediğimi yazmıştım:) Geçenlerde maille bana ulaştı ve beni misafir edebileceğini söyledi. Öncelikle söylemeliyim ki çok tatlı bir insan, uzakta olsa da insan yazılarından, cevaplarından o sıcaklığı alabiliyor. Beni misafir ettiği için çok ama çok teşekkür ederim, tanıştığıma çok memnun oldum:) 
Bakalım Benim cilt bakım rutinim nasılmış:


Cilt tipim T bölgesi yağlı, diğer yerleri kuru olan karma ciltlerden. Yağlı bölü için kullandığım ürünler kuruluk yapabiliyor bu yüzden her ürünü dikkatli kullanmam gerekiyor. Şuan düzenli kullandığım ürünler yukarıdaki fotoğrafta, ancak gündüz kremim ve toniğim biteceği için başka bir ürüne geçmek istiyorum, ondan da bahsedeceğim.
Güne başlayalım o zaman:)

*Sabahları çok erken kalkıp işe gittiğim için çoğu zaman yüzü temizleyiciyle yıkama kısmını atlıyorum. Pure Beauty'nin gündüz kremini kullandıktan sonra BB kremimi sürüyorum. Gündüz kremlerini genelde makyaj bazı gibi makyaj öncesi kullanıyorum ve çabuk bitiriyorum.


  Pure Beauty markasından bahsetmek gerekirse çok memnunum. Kremini ve temizleme jelini ikinci alışım. Serum kullanma işine hala alışamadığım için onu bitiremedim. Göz kremi de oldukça bereketli bir ürün ya da ben çok az miktarda kullanıyorum bilmiyorum ama bir türlü bitmiyor:) Beyaz inci aydınlatıcı serisini kullanıyorum. İlk başta gözle görülür bir aydınlanma sağladı. Uzun süre kullanınca etkisini ilk başta gösterdiği için daha fazla bir etki sağlamıyor, bu üründen alacağımı aldığım için artık yeni bir markaya başlayacağım ama daha önce kullanmayanlara mutlaka öneriyorum.


*Benim asıl cilt bakımım akşam başlıyor:) Eve gelir gelmiş ilk işlerimden biri makyajımı temizlemek. Makyajımı temizledikten sonra Avene Temizleme Jeli ile yüzümü yıkıyorum. Bunu her gün kullanmıyorum çünkü yğlı ciltler için ve her gün kullandığımda aşırı kurutma yapıyor o yüzden arada Pure Beauty'nin yıkama jelini kullanıyorum. Yıkadıktan sonra Avon Clearskin Tonik kullanıyorum. Bundan sonra art arda ürün kullanmamak için biraz bekliyorum. (En az 15 dakika kadar) Gözlerim için Pure Beauty Göz Kreminden minicik bir tutam sürüyorum ve son olarak Neostrata'nın çok ama çok sevdiğim losyonundan masajla yüzüme sürüp günlük bakım işlemimi tamamlıyorum. Neostrata'yı 6 aydan beri kullanıyorum ve çok memnunum. Cildimin renk tonunu eşitledi ve artık neredeyse hiç sivilce çıkmıyor. Çıksa bile kısa süre içinde kayboluyor. Cildi soyarak yeniliyor ama soyma o kadar hafif ve belirsiz ki anlamıyorsunuz. 


*Haftalık bakım olarak da bir maske bağımlısı olarak yukarıda ki Avon maskelerinden ya da elimde olan tek kullanımlık Watsons - Gratis maskelerinden birini haftada iki kere uyguluyorum. Haftada bir kere de peeling yapıyorum. Onun içinde çok zarar vermeden peeling yapabileceğim Loreal'in Perfect Clean serisinden kullanıyorum.


Benim cilt bakım rutinim böyleydi ama başta da söylediğim gibi kremim ve toniğim bitmek üzere, şimdilik Loreal'in yukarıda ki serisine başlamayı düşünüyorum. Tabi ani bir kararla yeni bir ürün almazsam:)

Ben keyifle yazdım umarım siz de keyifle okumuşsunuzdur. Beni misafir ettiği için Gizem'e çok çok teşekkür ederim:) Kendinize ve tabi ki cildinize çok iyi bakın:)


Bloguma konuk oldugun, bu özenli yazıyı hazırladıgın ve hakkımda yazdıgın nazik sözler için çok teşekkür ederim Gözdecim :) Ben de çok memnun oldum tanıstıgımıza.. Yine beklerim :)
Cilt tipimiz benzediği için de keyifle ve 4 gözle okudum yazını :)
Geçen haftaların yazılarına sağ panelden ulaşabilirsiniz ;)

Sevgilerimle
<3

1 yorum :

  1. Cnm ellerine sağlık yazını baştan sona okudum.elleirne sağlık çok güzel bir yazı olmuş.neostrata yı merak ediyorum benim cildim karma ve yağlı sivilce izleride var neo ya verdiğin parayı hakediyormu gerçekten.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link