Mayıs 01, 2014

Perşembe İnstagramı :) #2 (25.04-01.05.14)

Merhaba :)
Geçen hafta perşembeyi çarşamba sanıp Çarşambam İnstagram adlı postu paylaşmıştım. 1 hafta geçtiğini farkettim hemen hazırladım 2. instagram yazımı :) Bakalım 1 haftada neler olmuş ;


 Geçen hafta cuma günü Pollyanna Makyaj Aleminde blog sahibi sevgili Eda ile buluştuk Cevahirde. Yemek yedik, sohbet ettik, mağazaları gezdik, ben çok eğlendim o gün, teşekkürler tatlım :*
Gratise uğramadan duramadık tabi, Demeter markası ile tanıştık, tam 155 farklı kokuları varmış, nerdeyse hepsini kokladık :) Ben en çok ağaç ve kokteyl kokuları begendim :) 33 ml parfümler 18.5 lira, denenebilir :)

Blogum 31000leri görmüştü :)
Şu anda 33binlerde :)
Hepinize teşekkürler :*



Geçen hafta ilk defa denediğim havyar manikürü nasıl çıkaracağım diye düşünürken folyo tekniği geldi aklıma, baktım folyo yok, sevgili Mamonteka'da streç film ile yaptıgını görmüştüm, denedim. Sonuç şahane :)


 Las Chicas blogu sahipleri güzel bir tag başlattı :) #benimblogadresim tagiyle takip etmediğiniz bir çok blogu takip etme şansınız var ;)

Şımarık saksı etkinliği ile ilgili onlarca fotograf paylaştım :)


Katılımcıların maile dönmesini beklerken kura kağıtlarını hazırladım :)
Ekranın kirini görmeyin nolur :)

Hoşgeldin Mayıs :)
Emekçi kardeşlerimizin 1 Mayıs İşçi bayramı kutlu olsun. Bayramı bayram tadında kutlayamayıp, savaşıyorlar resmen ama napcan. Burası Türkiye.

Bugün başlattıgım 2 çekilişim var, katılmayı unutmayın :)

sevgiler
<3

4 yorum :

  1. eheheheh ben de çok eğlendim ki en yakın zamanda tekrar bulusalım :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım bir gün seninle buluşma keyfini ben de yaşarım :)) Bu arada ben de streç ile yapıyorum folyoyu sevmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbet bir gün buluşacağııız :D
      çok kolay oldu streçle, hep böyle yapcam artık

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link