Mayıs 10, 2014

The Balm Instain Swiss Dot Allık - İndirimde Kaçmaz.! :)


Merhaba :)
Geçen hafta Makyaja Yeni Başlayan Kız'a konuk yazar olmuştum ve bu yazı için severek kullandığım, Balm'ın Instain serisinden Swiss Dot allığı seçmiştim..
Belki okumayanlarınız vardır ve indirim zamanı hatırlatmak gerek diye blogumda da yayınlamak istedim :)


Allık Balm'ın klasik karton ambalajında, içinde bir aynası var. 
Bazı bloglarda 5.5 gramlık allıklar gördüm ancak bendeki 6.5 gramlık bi allık. Nasıl oluyor bilmiyorum cidden :\



 Swiss Dot'un rengini Balm "peach" diye tanımlamış, turuncu- şeftali bi renge sahip. 
Oldukça pigmentli bi allık, elini çok hafif tutmak gerekiyor bu allıgı kullanırken, yoksa tupturuncu yanaklarla gezmek zorunda kalırız :) 
Fırçaya az az dokundurup, fazlasını atıp uyguluyorum, o kadar dikkatli davranmama rağmen hep biraz fazla geliyor bana, bir de zor dağıtıyorum, böyle oldugunda pamukla fazlasını alıp, minik minik boşlukları dolduruyorum, n'apayım :)
Kalıcılıkları çok iyi, makyaj tazelemeyi sevmeyen biri olarak, çok beğeniyorum bu allığı :) 
Yapısı oldukça mat, hiç ışıltı yok içinde. 
Sevmediğim yönleri ise, yukarıda dediğim gibi dağıtması biraz zor ve aşırı tozutuyor, fırçaya alırken ya da fazlasını atarken her yer batıyor :\ 


Allıkları far olarak kullanmayı seviyorum ben, yaz aylarında bu allığı kullandıkça far niyetine de uygulayacağım sanırım :) çok tatlı bence..


Gratiste şu anda Balm ürünlerinde %50 indirim var ve bu allığa 16,75 liraya sahip olabilirsiniz :)
 Swiss Dot size çok turuncu gelirse, serinin diğer allıklarına bakın..
Aynı seriden Pinstripe allıgın yazısı da burada, ona da bi göz atın derim.

Sevgilerimle
<3


5 yorum :

  1. Turunculuğu çok yüksek gibi geldi, sana da yakışmış, güzel günlerde kullan cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, baya bildiğin turuncu :)
      Teşekkür ederim İlkecim

      Sil
  2. Sanırım allık alma ihtiyacım olduğunda the balm tercih edicem. Ayrıca far niyetinede güzel gitmiş doğrusu :))

    YanıtlaSil
  3. çok sık kullanmaya basladım far niyetine bu ara :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuuuuş ten renginde harika durmuş far olarak daa=)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link