Mayıs 03, 2014

Bi Kuble Ferdi Özbeğen Alır mıydık?

Merhaba :)
Efkarlı ya da dertli değilim de, insan hani bazen bilerek, isteyerek modunu düşürmek, hüzünlenmek ister ya onu yasıyorum resmen.. Geçen sene kaybettiğimiz büyük ses, Ferdi benim tabirimle Fredi Özbegen abimizin şarkılarını sizinle paylaşmak istedim.. Daha doğrusu kendime saklamak istedim :)
Kliplerin kusuruna kalmayacaksınız artık..


Bir his dolup içine, uçuyorum sandın mı hiç?


Girişine kurban <3


Gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye.! 


Bir hayal tufanı tüter başımda..


İşte bu bizim hikayemiz, 
öyle saf öyle temiz <3


Sevgiler, saygılar
<3

4 yorum :

  1. Ferdi Özbeğenin piyanist kişiliği bir çok piyaniste taş çıkartır ha. Güzel şarkılardı efendim. Teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
  2. Evet, youtube'de birkaç şarkısı canlı, yani piyano basında hem çalıp hem söylüyor, hayret ettim..
    Ben teşekkür ederim Emrah Bey, vakit ayırıp dinlediğiniz ve güzel yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendiğim bir isimdir kendisi.Babam sayesinde tanımıştım :)
    Her şarkısının ayrı güzel olduğunu ve aynı tarzdaki isimler arasında farklı bir yerde olduğu düşünüyorum.
    Sayenizde tekrar hatırladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de annemle dinlerken tanışmıştım :) Kesinlikle seninle aynı görüşteyim, aynı dönemden ve ya tarzdan sanatçıları da beğenerek dinliyorum ancak Ferdi Özbeğen tektir, yektir..
      Sevgilerimle

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link