Mayıs 11, 2014

Retroline Nedir? Destek Olalım - Retroline'a Sahip Çıkalım.! :)


Merhaba :)
Ben bir işe giriştim, girişken ve girişimci bir ruhum oldugundan demek ki :) Bazılarınız sosyal medya hesaplarım da gördünüz, bazılarınızsa hiç farketmedi biliyorum. Ama bu benim hayatımın bi parçası artık, işim yani sonuçta ve herşeyde oldugu gibi burda da desteğinize ihtiyacım var. Ama önce ne, nedir, ne değildir size açıklamalıyım..

Retroline'a butik diyebiliriz, yurtiçi ve yurtdışından seçtiğim retro kıyafetleri satacağım bir oluşum :) 

Retroline hesaplarında göreceğiniz her kıyafet şu an elimizde. Fotoğrafların altına "stokta", "hemen teslim" yazmama rağmen, "ürünler elinizde mi?, "2-3 hafta bekleyecek miyim kargoyu" gibi sorular alıyorum :)
Hayır canlarım, sipariş verip ödemeyi yaptıgınız gün ürün kargoya verilecektir.

Giysilerin fiyatına ürün ve kargo dahildir.! Ben bi elbiseye vermeyeceğim parayla size satmaya çalışmıyorum ve biliyorum ki para kolay kazanılmıyor. Öğrenci halimle yatırım yapan bi kişi olarak halden anlayacağımı da tahmin edersiniz :) Zaten felsefemiz ve sloganımız "My lowest price is your lovest price.!" :D

E biraz da elbiselere göz gezdirelim :)

Poşetten çıkarıp çektim fotoğrafları, kırışıklar azıcık, kusura bakmayınız.





Favorilerimden :)

Altının tülü, kahverengi kemeri ve üstünün kotuyla şahane bi elbise.








 Bu turuncu elbiseye de bayılıyorum, tam yazlık :)
Hatta baharda çorap, hırka ya da deri montla kombinlenebilir.

Kumaşı ve iç astarı baya kaliteli..






Mint yeşili, bu tül elbiseyi düğüne de giyersin alışverişe de :) nasıl kombinlediğine bağlı :)
Ütülendiğinde daha hoş duracaktır tabi, böyle giymeyiniz.! :)




Baskılarına ölürüüüm :D
bu yazın modası dudak figürü, soru işaretleri, gülen suratlar ve niceleri :) çok eğlenceli bi elbise.







Krem üstüne yine dudak, ruj, kalpli pasta vs ile baskılı romantik bir elbise :)
Hele kemeri çok tatlı, bi de çift taraflı, krem ve beyaz kullanılabilir, tokası portatif :)




Şu gömlekten aldım kendime :) 
Kot ya da kumaş pantolonla, günlük ya da resmi bi kombin yapmak sana kalmış :) rengi ve üstündeki figürleri çok beğeniyorum.





Bu bikinin üstü de var tabi :) ama çekemedim fotoğrafını göstermedi yüzünü bir türlü :)
yüksek bel bikinilerin devamı da geliyor, bakalım :) 














Bu giysilerin diğer fotoğraflarını ve diğerleri için aşağıda vereceğim hesapları inceleyiniz ve takibe alınız :)

Retroline'ı lütfen hesaplarınızda duyurunuz.. Eğer bi retroseverseniz, günlük hayatınızda kullanıyorsanız zaten seversiniz kıyafetlerimizi :) 
Yok siz beğenmiyor musunuz? belki seven bi arkadaşınız vardır, tanışmamıza vesile olursunuz :)

Retroline'a da bi blog açtım ama henüz ilgilenemedim, moda ile ilgili paylaşımlarıma ordan devam etmeyi planlıyorum, takip ediniz..

Retroline Facebook, Twitter ve İnstagram sayfamızda ürünlerimiz ve bilgileri yer almaktadır..
İlgili soru, sorun, sipariş ve öneri için; info.retroline@gmail.com

9 yorum :

  1. Bebeğim ürünlerin hepsine bayıldım en yakın zamanda kendime beğenip alacağım :* Mümkünse biraz da s beden ürün lütfen :D

    YanıtlaSil
  2. :) Canım s-m yazanların hepsi olur sana yaa :D
    teşekkürler desteğin için tatlışım :*

    YanıtlaSil
  3. canım en kısa sürede blogumda duyuracağım

    YanıtlaSil
  4. ürünleri çok beğendim :) özellikle yüksek bel bikiniler daha çok daha çok olmalı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geliyo devamı canım :) şimdilik olanlarla idare edelim :D

      Sil
  5. Gizem mimlendin :D Gömlekte de gözüm kaldı, tam memurluk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da onu okuyodum canım :)
      hemen al, stokta kalmaz falan :D

      Sil
  6. Annemmmm beyaz mavi:))) Yüksek bel bikiniler gene moda mı acep =))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link