Mayıs 26, 2014

Tak Takıştır Giy Yakıştır Cilt Bakım Rutini #16 (Karma-Yağlı Cilt)

Merhaba :)
Cilt bakım rutini serimizin 16. haftasında Tak takıştır Giy yakıştır blogu sahibi sevgili Buse misafir oldu bloguma. Buse'nin blogunda modayla ilgili herşeye rastlayabilirsiniz :) giyim trendlerinden aksesuara kadar herşeye :) Özellikle ben bu ara sık sık renkli saç fotoğraflarını derleyip paylaştıgı postları çok beğeniyorum, dahası için blogunu ziyaret edin, seveceksiniz :)

Herkese merhabalar...
Ben taktakıştır&giy yakıştır bloğunun kurucusuyum..Adım nagehan buse ve daha 2.5 ay önce açtığım blogumda modaya,güzelliğe,makyaja ve daha fazlasını paylaşıyorum..Ayrıca blogger arkadaşlarımın arasına ve siz değerli izleyicilerin arasında katılmaktan pek memnunum..Severek takip ettiğim  ''Gizem'in saksısı '' bloğunun sahibi Gizem'in misafir yazarlık köşesine katılmaktan mutluluk duyuyorum..Her blog sahibi bildiğiniz gibi misafir yazarlık köşesi oluşturuyor ve yeni blog açan arkadaşlarımıza yardımcı oluyorlar bunun için onlara minettarım. Gizem de tanıtım yazısı değil her bayanın dikkat çekeceği bir konu oluşturmuş cilt bakım rutini..Ne yalan söyleyeyim ben de uzun zamandır katılmak istedim ama beğenmeyecekler dedim yazımı sonra bir cesaretle katıldım bende...Ayrıca Gizem'e beni kabul ettiği için çok teşekkür ederim kendisiyle tanıştığıma çok memnun oldum, çok mutlu oldum ve çok heyecanlıyım yanlışım olursa yardımcı olun bana :) Gelelim sizler için hazırladığım yazıya :


CİLT BAKIM RUTİNİM :
  
GÜNDÜZ RUTİNİ :
Benim cildim t bölgesi yağlı diğer yerler karma ve kuru ..Şöyle anlatayım bazı ürünler cildimle çok iyi anlaşırken bazıları yağlanma ve leke yapıyor..O yüzden her ürünü dikkatli kullanıyorum mümkünse bakım ürünlerimi değiştirmiyorum uzun süreliğine..Cildimi sürekli nemli tutmamam gerekiyor çok nemli olduğu zaman sanki çok yağlı oluyor..Bende makyajımı temizlerken içinde nemlendirici özelliği olan temizleyicileri tercih ediyorum ki sonra fazla bakıma gerek kalmasın hem bu şekilde nemlendirmiş oluyorum..

Sabahları ilk önce garnier skin naturals saf ve temiz derinlemesine arındırıcı peeling ile açılış yapıyorum bu maske benim cildime çok iyi geldi cildim de 1 hafta olmadan değişikleri fark ettim t bölgemde yağlanmayı yok etti..Ayrıca çinko türevi içeriyormuş..Gülşah adlı gül suyunu da peelingi uyguladıktan sonra uyguluyorum..Daha sonra gündüz kremi olarak avon solutions serisinin spf 15 korumalı cilt canlandırıcı kremini uyguluyorum cildime..Göz kremi olarakta avon anew reversalist aydınlatıcı göz kremini tercih ediyorum..Daha sonra pure beauty markasının bb kremini kullanıyorum...

Avon solutions serisinin spf15 korumalı cilt canladırıcı kreminden kısaca bahsetmek isterim ilk aldığım zaman beğenmemiştim sonra gündüz kremim bitince başka bir markanın kremini kullanmak için arayışa girdim ama istediğim gibi bulamayınca bu kreme geri döndüm iyi de yapmışım ben bu kremi kışın kullanmadım o yüzden kışın ne gibi etkileri var bilmiyorum ama daha çok bahar ve yaz ayları için daha uygun gibi...Nedeni de biraz böyle cildinizi aydınlatıyor...Yazın da böyle ürünler daha iyi bence..




AKŞAM RUTİNİ:


En önemli bakım uygulamam da akşam bakımım..İlk olarak makyajımı temizliyorum garnier skın naturals makyaj temizleme sütü ile bu ürünü yeni aldım gratis indiriminden şimdilik memnunum tek sorun makyajımı temizlemiyormuş gibi hissediyorum o yüzden avon solutions markasının freshest pure makyaj temizleyicisiyle bir daha üzerinden geçiş yapıyorum..Bu ürün hakkında söylemek istediğim bir kaç şey var ben bu ürünü göz ile temas etmemesi gerektiğini bilmiyordum benim dikkatsizliğim sonucu gözlerim alev topuna döndü ilkten..Yanması da zaten öyle böyle değil kaç kez yıkadım geçsin diye..Yani göz bölgesine yakın temizlemeyin bile sadece geri kalan bölgelere kullanmanızı tavsiye ederim...Sonra Garnier'ın bir diğer maskesi ile Garnier saf temiz 3 ü 1 arada (temizleme,peeling,maske) maskesiyle cildimi iyice temizliyorum...Maske harika hem temizlemek için hem peeling hem de maske olarak olarak kullanabiliyorsunuz arkasında 3'ü içinde ayrı uygulama önerileri var..Ben maske olarak kullanıyorum çokta memnunum...daha sonra pamuk yardımı ile gül suyunu kullanıyorum cildimde sivilce çok yok sadece özel günlerde var onun dışında sivilce yok ama sivilce çıkmasın diye de önlem alıyorum gül suyu ile...Avon clearskin professional akneye meyilli ciltler için leke görünümü düzgünleştirici jeli alın bölgeme uyguluyorum bu üründe jel kıvamında çok az bir şey sürüyorum zaten ucu yuvarlak deodrant gibi..Kaliteli bir ürün bütün övgüyü hak ediyor...En son da avon naturals şeftali özlü kremini uyguluyorum ve burada akşam rutini de bitiyor..


Tekrardan Gizem'e beni ağırladığı için çok teşekkür ederim..Siz değerli izleyicilere çok teşekkür ederim yazımı okuduğunuz için..Kendinize ve cildinize iyi bakın..Sevgiler...


Katıldığın için ben çok teşekkür ederim Busecim, renk kattın bloguma :)

Sevgilerimle
<3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link