Mayıs 12, 2014

Mimlendim - Siz Hiç? :)

Merhaba :)
Bayan Vertigo blogu sahibi sevgili Nisa tarafından mimlendim :) Mimleri seviyorum, eğlenceli oluyor, ayrıca insanlar hakkında birçok sey de öğreniyoruz :)

Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi?
Bilemedim ki şimdi bildim mi bilemedim mi.. Ya gerçek aşk sandıgımız gerçek aşk değilse :\ :D

Siz hiç acı çektiniz mi?
İnsanız hepimiz, çektik tabi ama "artık beni yaralayamaz hayat, eğer ben istemezsem.!" :)

Siz hiç insanların taa gözünün içine baktınız mı?
Hep insanların gözünün içine bakarım, bakmayanın da samimiyetinden şüphe ederim.

Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı?
Hayır, düşmemeye çalışırken bulutlarla ilgilenememişsem demek ki :D

Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü?
Güldüm, her zaman gülerim :D

Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı?
Yaptım, hep yenildim :D

Siz hiç ruh çağırdınız mı?
Denemiştik bi iki kere çocukken :D geldiysen 3 kere vur.!!

Siz hiç pamuk şeker yerken elinize yüzünüze bulaştırdınız mı?
Tabi ki de :) 

Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Bu kadar özel sorular sorulmamalı mimlerde. 

Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı?
Hayır ne yazık ki, eğer bi küvet tıpası edinebilirsem en kısa sürede yapacağım ama :D

Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı?
Kısa bi süre yaşamış olabilirm :) korkarım ya ben böcekten hayvandan :D

Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu?
Ergenken, evet biraz :D

Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi?
Sanıyorum ki evet, pek takmayan bi insan oldugumdan hayıflanmam da azdır benim :) ne tatlıyım :D

Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi?
Karaökeler bunun için değil mi :D bir de konserler :p

Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takımı alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi?
Takım tutmadığımdan..

Siz hiç yardımlaştınız mı?
Şimdi yardımlaşmak işteş bi fiil oldugundan, emin olamadım, ben yardım ettim karşıdaki de bana yardım etti mi bilemedim. Ama tabi yardım ettim, yardım aldım, alıyorum, ediyorum :)

Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli birine yerinizi verdiniz mi?
Evet, pasaport kontrolünde çok işe yarıyo bu :D

Siz hiç etraf "ne der?" diye düşünmeden bir kez rahatça hareket ettiniz mi?
Hiç bir hareketimde kim ne der diye düşünmem ki ben :D Hep rahatım.. Siz de rahat olun bence :)

Siz hiç gönlünüzce yaşadınız mı?
Sometimes :)

Genel olarak sevdim bu mimi ve eğlendim :)
Kim yaptı, kim yapmadı kontrol etmeye üşendiğimden kimseyi mimlemiyorum :D yapmak istiyorsanız iletin, hemen ekleyeyim posta :*

Sevgilerimle
<3

10 yorum :

  1. Çok eğlenceli olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Canım aslında bu mim bu şekilde değildi herkes kendi hiç'lerini yazıyordu ama kulaktan kulaga olduğu gibi blogdan bloga değişmiş:))
    http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/05/mim-siz-hic.html
    Buradaki gibi, herkes kendi hayatından hiçler yazıyor. Mimi yazan kişi Çelenin Sazı. Oradan görebilirsin :) Hatta gerçek haliyle de bir kez daha yazabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım canım, bilgilendirdiğn için teşekkür ederm :)
      ama böyle kalmasını tercih ederim, daha hoş olmuş böyle evrimleşmesi bence :D

      Sil
    2. Şeyma teşekkür ederim. :)

      Gizemin Saksısı amacım aslında insanları biraz olsun düşündürebilmekti. Ancak dediğin gibi bu şekilde de ilginç bir şekilde yayıldı ve sevildi.Fakat orjinalliğinin bozulması biraz canımı sıkmıyor değil. Hani cevaplanacaksa bile sorular da doğru yazılsın lütfen.

      Sil
    3. Şeyma Teşekkürler. :)

      Gizemin Saksısı amacım insanları biraz olsun düşündürebilmekti. Ancak dediğin gibi bu şekilde de hızla yayıldı ve sevildi. Fakat orjinalliğinin bozulması canımı sıkmıyor değil. Hani cevaplanacaksa bile en azından sorular doğru yazılsın.

      Sil
  3. Bugün ne kadar sık karşılaştım bu mimlenme yazılarıyla ^^ çok şekerler keyifli bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bi blogun oldugunu söylemeliyim @missowlcat :) bayıldım..
      Sen de yaparsan zevkle okurum..
      sevgiler

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiiimmmm ❤️ Çok mutlu oldum ^^
      Mutlu Günler ^^

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link