Mayıs 31, 2014

Yine Mimlendim :) #bilmemkaç2 :D



Merhaba :)
Günün 2. mimi sevgili Dipsiz Mor'un Dipsiz yolculugu'ndan geldi :) Mor yolculuk blogunu yeni takip etmeye başladım ama çok renkli, tatlı bi blog ve blogger gördüğüm kadarıyla, ziyaret ve ediniz :)

1- Blog isminin anlamı nedir?
Valla bi anlamı yok :D Gizemin Saksısı :)
Saksımda yetiştirdiklerimi sizinle paylaşıyorum diyim de bari azcık edebiyat-vari olsun :D 

2- Başka bir isim seçecek olsan bu ne olurdu ya da neyle ilgili olurdu?
Hmm, içinde kozmetik makyaj beauty gibi şeyler geçen bişey tercih edebilirdim ama bu ad da çok sahsına münhasır bence :D akılda kalıcı, seviyorum :D

3- Yaşın?
20

4- Nerelisin?
Kayseri :)

5-Okul/İş?
Öğrenciyim :) İngilizce öğretmenliği ve dış ticaret ;) 

6- En çok sevdiğin renk?
Mavi severim :)

7- Uyurken yanından ayıramayacağın şey?
Telefonum :) ve çikom..

8-Başucu kitabın?
Yok ki..

9-En sevdiğin kıyafetin?
Vintage gömlek ve eteklerim :)

10-En sevdiğin makyaj malzemen?
Allık mı desem eyeliner mııı :D
allık sanırım şimdilerde..

11- Bekar/ Evli? Sevgilim var / Yalnızım?
İlişkisi var :p

12- Ailenden en ama en çok sevdiğin kişi ya da kişiler? (annen hariç)
kardeşim, babam, dayım :)

13- Hangi mevsimi seversiniz?
Bahar geldi mi bir mutlu olurum :)

14-Doğada ki herhangi bir şeyin yerine geçme şansın olsa ne olurdun?
Su olur döner dururdum :D

15- Hangi Yunan Tanrısı / Tanrıçası olmak isterdin?
Bi araştırıyım :D 
Artemis olurdum ana tanrıca :D

16-Hangi doğaüstü yaratık olmak isterdin?
Peri :D

17- Bir kitap okuduğunda kendini baş kahramanın yerine koyar mısın? Ne sıklıkla?
Yani, zaman zaman,kitabına göre :D

18- Rüyalarını hatırlar mısın? Şimdiye kadar ki en ilginç bulduğun rüyan?
Pek hatırlamam ama küçükken sürekli gördüğüm bi rüya vardı onu hiç unutmam.. Cellatlar beni yakalamaya çalışıyolardı ben kaçıyodum, sonunda yakalayıp beni meydana yatırıp sırt derimi yüzmeye çalışıyolardı, annem falan beni hiç kurtarmaya çalışmıyodu, ben ellerinden kaçıp falım sakız alıyordum bakkaldan :D kaç kere gördüm hatırlamıyorum bu rüyayı :D
19-Birini seviyorsun ama aranızda çok büyük bir kültür farkı var. Onunla birlikte mi olursun yoksa ondan vaz mı geçersin?
Hayatın getirdiği şeyler bunlar, göğüs germek lazım ki ben türk kültürünü seven bi insan değilim, onunki daha iyiyse ona göre yasarım ben :)

20- En çok etkilendiğin hayvan? Neden?
Hmm, yok sanırım bulamadım :)
hayvan sevmem ben, hiç ilgimi çeken biri olmamış demek ki :D

Değişik soruları olan bi mimdi, bunu yaparken de eğlendim, çok teşekkürler sevgili Mor Yolculuk :)
Yapmak isteyen herkes yapsın lütfen :) okuruz iyi olur :*

Sevgilerimle
<3

3 yorum :

  1. Gördüğün rüya ilginçmiş canım :) Bilinçaltında neler vardı kim bilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum canım :) bilinçaltım şimdi de pek temiz sayılmaz ya neyse :D

      Sil
  2. Çok eğlendim okurken :D

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link