Mayıs 02, 2014

Nisan Ayı Bitenler #2



Merhaba :)
Bitenler yazısını sevmeyeniniz, dört gözle beklemeyeniniz var mı?
Ben yazmasını da okumasını da çok seviyorum :) Bir anda birçok ürün hakkında fikir ediniyoruz, ne güzel :) Ben pek ürün bitiremiyorum ama :\ Kullanıyorum, kullanıyorum, sadece azalıyorlar :) Hele makyaj malzemelerimi senelerce kullanacağım sanırım :)



Burun bandı; Ben de pek işe yaramıyor ya, zaten siyah nokta sorunum yok pek burnumda, ikiye kesip bir alnıma bir de çeneme uyguluyorum, gözeneklerimi temizlenmiş hissediyorum ama bantta bir kir pis görmüyorum :)
Tırnak süsü; Rossmann'dan almıştım, severek kullandım :)
Watsons ısıtıcı ped; Esracım bana hediyepaketi hazırlayıp, şımartmıştı beni, o paketin içinde vardı bu ped. Yapışkan bandı çıkarıp atletin üstünden yapıştırıyorsun, saatlerce kalorifer gibi ısıtıyor :) sırf regl oldugum günler değil, üşüdüğüm günlerde de kullanıyorum :)
Yeşilçaylı Maske; Gratisin favorim olan maskelerindendir :) Acayip dinlendiriyor ve arındırıyor cildimi.
Nuxe exfoaliating jel; tek kullanımlıktı ama onca bitirdiğim peelingten daha çok iş gördü :) büyük boyunu kesin alcam şu sivilcelerim yok olunca
Benri Disk pamuk; Sürekli kullanıyorum, kalın biraz ama memnunum, yedekli zaten :)


NIVEA® Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi; makyajı çıkarmada iyi ama kolum kopana dek sallamam gerektiği için almayacağım bir daha.. Dahası için tıktıkk

Yves Rocher Hydra Specific yüz yıkama jeli; 2 senedir benimleydi, project pan sayesinde bitirdim :) artık bu seri yok sanırım :) köpük formda, hafiiiif, freeeesh :) pek tatlı bi temizleyici idi, sevdim ama pek elim gitmedi niyeyse :)

Gliss Total Repair Şampuan; her yerde söyledim, 2 senedir vazgeçilmezim :) dahası için tıktıkk

Avon El ve Tırnak Kremi; nemlendirmesi güzeldi, yağlı bir his bırakmıyordu, ama 50 ml kremi 1 senede anca bitirdim, sıkılmıstım artık :)
Avon Vücut Losyonu; Kremin serisinden, bu da 1 senedir elimdeydi, nemlendirmesi kokusu iyiydi, vücudumu yumusacık yapıyodu :) 

Bir ayın bitenleri bunlar, gelecek aylarda daha çok ürün bitiririm umarım :)

Sevgilerimle
<3




4 yorum :

  1. Şu Gliss şampuanı bende denemeliyim sanırım artık :) bitmeyen bir şampuan arayışım var da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss'in 400 mllik ve 700mllik şampuanları var tatlım, önce 400lükten al ki sevmezsen pişman olma :)

      Sil
  2. gLİSS Şampuanı sevmiyorum ben. Saçlarım acayip dolanıyor, düğümleniyor. Ama saç kremlerinden memnun kalmıştım. Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss'in seveni de çook sevmeyeni de, herkes farklıysa demek ki :) Ben şampuanladıktan sonra bile yumuş yumuş oluyo saçlarım ama tabi ki tek basına yeterli gelmiyor.
      Teşekkür ederim canım :) :*

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link