Mayıs 25, 2014

Las Chicas Selin'den Gelen Şımarık Saksım :)


Merhaba :)
Şımarık Saksı etkinliğimizden haberdarsınız artık :) 2 Mayısta yaptıgım eşleştirmeler sonunda ben Las Chicas blogu sahiplerinden sevgili Selin ile eş oldum :) Hemen mailleştik, tanıştık, sık sık konustuk, birbirimizi tanıdık :) neler alacağımızı belirledik ve ufak ufak alışverişlere başladık. Saksılarımızı 14-15 mayıs gibi kargolara verdik ve o hafta içinde kavuştuk merakla beklediğimiz saksılara, neden bu kadar geç yazdığımızın sebebi ise malum, Soma FACİASI.! Hala kaza diyenler var da.!




İşte benim şımarık saksım :)
Toplu fotografa eklenemeden tüketilen çikolatalar var :) 
Selin'in yüzümü güldüren tatlı notları hatıra kutumda ve uğur böcekli tatlış saksım ise masamda yerini aldı :) 

Herşeyimi düşünmüş, harika bi hediye paketi hazırlamış, hepsine detaylı bakalım;



Ben ki kendimi bu ara takı toka alışverişine vermiş bi insanım :) Bilekliklerimi çok sevdim, rengi bi harika dostum :) içim açıldı :)
Kolyem de çok şık, severek kullanacağım :) 

Bakım ürünlerim burada :) Dudak balmımdan güneş kremime herşeyi düşünmüş. Rossmann'da satılan bu Helene markasını ilk defa deneyeceğim, Bütün Rossmannları defalarca tavaf etmeme ragmen nasıl gözden kaçırmışım :D Elimdeki dudak balmları ve el kremleri bitince! hemen deneyeceğim yukardakileri :)


Şımarık saksım ve makyaj ürünlerim ile ojeler :)

Emily dudak kalemlerini severek kullanıyorum, kardeş geldi onlara :)
Essence göz kaleminin rengi yine Essence ojemle pek uyumlu :)
Rival de Loop rujları da severek kullanıyorum, 29 nosu yoktu bende, iyi oldu :) 
Bana alınabilecek en güzel hediyelerdendir eyeliner :) 
Merak ve heyecanla paketini açacağım günü bekliyorum :)
Yine Rossmannlarda satılan For your Beauty fırçalarından bende sadece kesik uçlu allık fırçası vardı, bunu da merak etmiştim, Selincim aklımı okumuş :)
Ben şımarık saksımı çok sevdim, şımardım, şımartıldım :) hediyelerimin hepsini severek kullanacağım :)
İyi ki bu etkinliği başlatmışım, Selin gibi tatlı bi arkadaş edindim :* o kadar da benziyoruz ki anlatamam :)
Herşey için çok teşekkür ederim tatlım benim, emeğine ve ellerine sağlık :*

Etkinliğin toplu yazısı ilerleyen günlerde burada olacak, takipte kalın :)
sevgilerimle
<3

7 yorum :

  1. Güle güle kullan canım, uğur getirsin böcükler :x

    YanıtlaSil
  2. Canımmmm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım benim çok güzel bir etkinlikti teşekkür ederim :) :*

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Gizemcim ellerine emegine saglık herkes cok mutlu oldu :)

    YanıtlaSil
  5. canım çok şeker hediyeler gelmiş

    YanıtlaSil
  6. Canım ne güzel hediyeler ,arkadaşın yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkür ederim canlarım :)
    Sizler de iyi günlerde kullanın hediyelerinizi :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link