Mayıs 02, 2014

Şımarık Saksı Eşleşmeleri :)


Merhaba :)
26 Nisanda bir blogger hediyeleşme etkinliği başlattım, 1 hafta katılım süresi planlamıştım ama 4. günün sonunda 26 kişi olunca "kapatayım artık yeter" dedim :) Katılan arkadaşlarım da en az benim kadar heyecanlı ve meraklılar eşleşme konusunda, kimseyi bekletmeden açıklamak istiyorum :)

İşte 13 çiftimiz;




  1. Neslihan - Şeyma
  2. Manolya - Tuğba
  3. Kader - Melis
  4. Seray - Beyza
  5. Gizem - Selin
  6. Gülşah - İlke
  7. Merve - Mehtap
  8. Yasemin - Edanur
  9. Hazal - Madame Ruj
  10. Füsun - Kozmetik Merakı
  11. Nihal - Şule
  12. Esra - Gamze
  13. Bengü - Kübra
Her katılımcının ismine tıklayarak bloguna ulaşabilirsiniz :)
Hatta mümkünse tıklayın ve takipleşin ;)

Sevgili katılımcılarım eşinize ulaşınız, tanışıp kaynaşınız :)
Konuyla ilgili mailler almaya devam edeceğiz zaten.. 
Gelişmeleri İnstagramda #simariksaksi tagiyle paylaşın lütfen :)

Sevgilerimle
<3



14 yorum :

  1. Ya Gizem çok heyecanlıı senin kadar çok sevdiğim Merve ile eşleşmişim çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşini begenmene sevindim canım :D
      Merveyi ben de çok severim, candır o da :D
      ama napmıyoruz, benm bloguma gelip baskasına ask ilan etmiyoruz.!! sadece beni seveceksiniz burada.!! :D:D

      Sil
  2. Gizemcim ellerine sağlık kuzu eşimle bugün iletişime geçeceğim.İzlemediğim varsa da takibe alacağım babamı hastaneden çıkaralım bir hayırlısıyla da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım çok çok geçmiş olsun.. Sağlık herseyden önemlii,
      sen işlerini hallet önce, umarım sağlığı düzelir babanın canım..
      çok öptüm

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun canım.

      Sil
    3. Gizem'cim ne kadar ilgilisin bu konuda. Maillerini alınca ne kadar çok emek harcamış Gizem diyorum. O kadar güzel, ayrıntılı ve anlaşılır şekilde yazıyorsun ki tek kelimeyle muhteşemsin :)) Teşekkür ederim canım.

      Sil
    4. Şeymacım böyle düşünmene çok sevindim :)
      Hepimiz için uğraşıyorum, teşekkür ederim tatlım :)
      sevgiler

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim arkadaşlar şükür dün hastaneden çıkardık.Öpüyorum gizemim seni

      Sil
  3. şşş hele benim için de şımarın :) çık kıskınıyırım çık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kıskanma bebegm
      senin yerine de sımarırım ben :D

      Sil
  4. Heey ne bu sevgi beni de sevin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni mi kıskandın :p :D
      tabi sevecekler hıhh :)

      Sil
  5. Herkesi takibe aldım, emeğine sağlık, öpücük <3 :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link