Mayıs 22, 2014

Çekiliş Sonucu Hc Hair Care ile Anneler Günü Çekilişi


Merhaba :)
Bildiğiniz üzere 1 mayıs tarihinde HC Hair Care sponsorlugunda bir çekiliş başlatmıştım ve 11 mayıs tarihinde sonlandırmıştım. Anneler Günü şerefine düzenlediğimiz bu çekiliş sonucunu niye bugün açıklıyorum? Önce okul sonra Soma faciası nedeniyle bugüne kadar sarktı sonucu açıklamam. Önce sizden sonra da sponsor firmamızdan özür diliyorum, ilk defa bir çekilişimi bu kadar geç açıklıyorum ama anlayışla karşılayacagınızı umuyorum.. HC Hair Care firmasından görüştüğüm yetkili kişi sağolsun bu konuda bana hiç baskı yapmadı, bunun içinde çok teşekkür ediyorum kendisine :)

Gelelim sonuçlara, bildiğiniz gibi 2 şanslı kişi firmanın sitesinden kendi seçtiği bir ürüne sahip olacaktı bu çekiliş sonunda, toplamda 65 kişi ve geçerli olan 206 katılım hakkıyla sonuçlanan çekilişin kazananları;






1. talihlimiz My Little Mascara,
2. talihlimiz ise Kitap ve Güzellik :)

Her ikinizi de kocaman tebrik ediyorum :)
Bilgiler için mail atacağım ya da beklemeden siz atabilirsiniz..

Katılan herkese ve sponsor firmamıza çok teşekkür ederim.
Şansınız bol olsun..

Sevgilerimle
<3







5 yorum :

  1. Yaa çok mutlu oldummm teşekkür ederim canım hemen seçeceğim ürünü inceliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. kılpayı kaçırmışım, kazananlara hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim Hazal ve Methtapı gule gule kullanın kızlar:))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Yuppie ben kazanmışımm :)) Mervecim teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link