Mayıs 10, 2014

Anneler Günü İndirimi Gratis ve Rossmann Alışverişim :) #2

Merhaba :)
Anneler Günümüz tekrar kutlu olsun hanımlar :) Özel gün delisi bi insan değilim, bilen bilir :) ama seviyorum sırf şu indirimler hatrına, her gün özel gün olsun, her yer indirim olsun :) Alışverişten önce minik bi teşekkürüm var :)


Esrayı artık bilin tanıyın, beni tekrar tekrar açıklamak zorunda bırakmayın.! :) Esra Lounge blogu sahibi Esra bana blogun verdiği en büyük hediyelerden biri <3 Bugün öğlen canımcım Esra ile Metrocity'de buluştuk ve beni yine şımarttı :) Önceki hediyelerimizi paylaşmamıştım ama bunları sizlere de göstermek istedim, çok tatlışlar :) Çok, çok beğendim, teşekkür ederim my dear sis :*
Şimdi gelelim Esra ile yaptıgım alışverişe:)



Gratise pamuk almak için gitmiştim, normalde stokçu bi insan değilim ama kasada 3 al 2 öde oldugunu öğrenince duramadım :D Yeni, yine, yeniden havyar manikür aldım ama mavisini :) çok sevdim pembesini de. 4,5 tl Gratis karta %10 indirimle 4 liraya geldi sanırım, bulursanız alın derim :)
Bir de banyo tuzu atıverdim sepete 1 lira imiş :D olsaydı daha alırdım..


Bu indirim dönemindeki 3. Rossmann alışverişim :D hala alacak seyler buluyorum :D 
Elimde o kadar ruj, kalem vs denedim ve çantamda yine yoktu ki bi 3lü ıslak mendil aldım :D 3 lira.
Gecen gün kuaförde küçük bi kıza bu tokayla topuz yapmışlardı, çok özendim, görünce attım sepete :D Esrama da aldık, birlikte yapıp gezeriz artık :D 3,6 lira.
Maybelline Color Tattoo farlar hiç ilgimi çekmiyordu, çok ışıltılı geliyorlardı ama geçen gün bakarken Permanent Taupe'yi gözüme kestirmiştim :) %50 ile 7.95 liraya aldım, mutluyum :D
Pastel 56 nolu ruj ise güzel bi turuncu, 5.45 lira.
Rival de Loop kalem eyelinerı ilk defa gördüm ve denedim, bayıldım, kahverengi ve %50 ile 3.5'a aldım
Rival de Loop kapatıcıyı ilk 2 alışverişimde bulamamıştım, Metrocity'de yakaladım ve 6 liraya aldım, meğer Young ürünlerde indirim yokmuş :)
Rival de Loop 25 nolu ruju da attım sepete 3.5 liraya, alışverişimi tamamladım :) 

Bu alışverişi yaptıktan sonra Kozmetik Kitap blogu sahibi Kader ile buluşmak için Cevahire gittik, birazcık geç kaldık. Tekrar özür dilerim Kadercim..
Çay, kahve, hoş sohbetten sonra Hayat Kozmetik lansmanına gittik :) Yakın zamanda onun yazısı gelecek, takipte kalın :)


Sevgilerimle
<3



10 yorum :

  1. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşının aldığı mug çok şekermiş bayıldım :)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Maybelline Color Tattoo 7,95 mi :( Rossmann'a gidesim geldi :(
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkür ederim sevgili blogger arkadaşlarım :) daha iyileri sizin olsun :*
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan kuzum, saç topuzundan ben de aldım ama kullanamadım bir türlü yaaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa niye kız, ben dün denedim hemen, saçım maşalı ve spreyliydi hatta, o haliyle bile güzel oldu.. sen niye yapamadın ola?

      Sil
    2. Topuz tokası orta uzunluktaki ve çok olmayan saçlar için çok süper bir kurtarıcı çünkü :)) harika bir topuza sahip olmanızı sağlıyor..

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link