Mayıs 31, 2014

Mimlendim #bilmemkaç :D



Merhaba :)
Mimleri sevdiğimi bilirsiniz artık sanırım :)
Canım arkadaşım My Little Mascara ve yine canım arkadaşım Kızılcık Şerbetim beni mimledi, azcık geç kaldım hemen sorulara geçmek istiyorum :)












1- Blog açma hikayeniz nedir?
Hmm blog açma hikayem şöyle ki önceleri cilt bakımı ile ilgili yazıları okuyup videoları izliyordum bloglardan ve youtube'den, sonraları makyaj ürünleri yorumlarını takip etmeye başladım, bi süre sonra bağımlı gibi günde 4-5 saat Sebi Bebi olsun Görkem olsun ve daha bir çoğunu izlerken kendimi buluyordum :) dedim ki ben bir çok şey öğrendim bunlardan, ilgim de var, açayım bir blog beraber öğrenelim, paylaşalım birşeyler :) ilk açtıgımda mutfağa çok önem veriyordum sık sık paylaşıyordum ancak şu anda bakım ve makyaja yöneldiğimi görebilirsiniz :)

2-Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Blog ismim yakın bi arkadaşımın fikriydi :) ilk açtıgımda adı "Gizem Aramızda" idi.. Gizemin Saksısı iyi oldu, bi konsepti var en azından :)

3- Hangi mevsimi seversiniz?
Ayy ne sıcak olsun baysın beni, ne soğuk olsun üşütsün beni. Güneş olsun kemiklerim ısınsın ama hafif rüzgarda da tüylerim diken diken olsun az :D Bahar insanıyım sanırım :)

4-Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Yeniden doğuş :)

5-Kırmızı ruj mu yoksa eye-liner mı?
pehh, soru mu bu :D eyeliner tabi ki :D

6- Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Blog sayesinde bir çok güzel insanla tanıştım, aynı dili konuştugum arkadaşlar edindim :) bazıları hayatım boyunca yanımda olsun istiyorum :)
Sanal alemin iyi ve kötü yönlerini hatırlattı bana tekrardan :) iyisi oldugu kadar kötüsü de var unutmayalım :) Güzel fotoğraf çekmeyi, fotoğraf makinamı tanımamı, photoshop programlarını öğrenmemi ve bazen html kodlarını kullanmayı öğretti bana blog :D ayrıca makyaj yapmayı da bu blog sayesinde öğrendim :)

7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
Yazmak :)

8-Şiir mi yoksa roman ya da hikayemi?
Şiiri de severim romanı da ama hikaye hiç sevmem ya.

9- En çok etkilendiğin film?
Dünyalı (the man from earth) kesinlikle izleyin.

10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
Öğrenciyim ama çalışmak istiyorum, harcandıgımı düşünüyorum :D ama erken kalkmak ve her gün işe gitmek istemiyorum :D

11- Kitap okumak mı film izlemek mi?
Film izlemek :D

12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?
Romantik komediler vazgeçilmezim :)

13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?
İkisi de :D Kalem etekle convers giyerim ben ilerde :D

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğiniz şey?
hmm, allık
eyeliner
yaş pasta :D
tamam tamam..

15- En sevdiğiniz yemek nedir?
Ayy Mehtaap :D ben de sarmayı pek severim :D bi gün saralım da yiyelim :)

16-En sevdiğin diziler?
Game of Thrones, Two Broke Girls, Suits, Two and Half Man, Big Bang Theory, Güneşi Beklerken :D

17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?
İnsanların zihnini okumayı :D

18-Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Halsiz ve huysuz olmak.

19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Hmm, yok :)

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?
Nivea vişneli dudak kremi :p renksiz rimel :D bunlar hatırladıklarım :D

Çok eğlendim ben mimi yaparken, teşekkür ederim kızlar :* :)

Mimi yapmayıp da postu okuyan kim varsa, onu mimliyorum :D yorum bırakınız, eklerim yazıya :)

Sevgilerimle
<3

3 yorum :

  1. Allahtan nivea nemlendirici varmış :) Üzerime alındım yapıyorum hemen :))

    YanıtlayınSil
  2. Sen mimi yaparken biz de okurken eğlendik canım :) Emeğine sağlık

    YanıtlayınSil
  3. Öyle bir iş hayatı mümkünse ben de alabilir miyim aynısından :D

    YanıtlayınSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link