Mayıs 30, 2014

Uygun Fiyatlı Allık Fırçası mı Arıyorsun? Avon :)


Merhaba :)
Ben bu fırçayı sanıyorum ki şubat ayında aldım ve aldıgım günden beri severek kullanıyorum :) İndirimle 7-8 lira arası bi fiyata almıştım ve büyük beklentilerim yoktu şahsen fırçadan ama övüle övüle bitirilemeyen RT allık fırçasından daha iyi bence bu fırça :D


Gördüğünüz gibi açılı formda, fırça kılları yumuşacık :)
Aldıgım günden beri defalarca yıkadım, bi kere kıl dökmedi. 
Hatta ben küçük bi kısmına oje döktüm sonra asetonla temizledim yıpranmadı bile :D biraz mavilik kaldı o kadar :p

En sık kullandıgım allıklar hep Balmdan, bilirsiniz ki aşırı pigmentliler :) bununla uygularken hiç korkmuyorum, pıt pıt alıyorum allığı, fazlasını atıyorum, gerisini bu hallediyor :) 
Bronzer sürmek için de kullanıyorum bazen, yan tutup ince bi hat çekiyorum yüzüme, sonra dağıtıyorum :)

Ben oldukça memnunum yani :) sen de uygun fiyatlı ve kaliteli bi allık fırçası arıyorsan, tavsiye ederim Avon açılı fırçayı :)

8 yorum :

  1. Oha çok ucuz süper :D
    Seni mimledim bu arada :D http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/05/yineg-bigr-migim.html

    YanıtlaSil
  2. çok iyi gerçekten bu fırça serisi.. Göz farı fırçasını da aldım pudra fırçasını da..Hiç sıkıntı yapmadılar =)

    YanıtlaSil
  3. benimde favori fırçam bu herkesede tavsiye ediyorum. allık ve aydınlatıcı için çok uygun

    YanıtlaSil
  4. Çok uygunmuş fiyatı birşey daha duymuş oldum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bende oudra fırcasını kullanıyorum canım gayet memnunum bunuda dusunebılırı m :)

    YanıtlaSil
  6. hemen atalogtan seçiyorum şimdi yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. aaa ben arıyorum alayım o zaman ya :) Çok sagol canımmm

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link